Motto

Micile piedici nu sunt de fapt piedici. Iubirile reale si intense sunt flacari intretinute si din exterior, de frumusetea si de frumusetile lumii, de bucuria inspirata de acestea. Inainte de toate florile nu se rup, florile nu se taie, florile nu se vand, florile nu se cumpara, ci florile se privesc, florile se admira; ochii se umplu de caldura culorilor lor, si sufletul de mireasma lor.
Liviu


Invit pe toate cele care vor sa le public materiale pe blogul acesta al meu, sa apeleze cu toata increderea, scriindu-mi pe adresa email: "mara.sunt@yahoo.com" Nici barbatii nu sunt exclusi !

Persoane interesate

joi, 30 septembrie 2010

domnului Emil 8

Stiu bine ca ca cei care vor vrea sa inteleaga, vor "citi" bine acesata poza a mea. Si, bineinteles, stiu ca printre ei este si dl. Emil. Ce vreau sa spun e ca postand aceasta poza, in pozitia in care ma vedeti, nu vreau sa se inteleaga ca ea ar fi vreo invitatie. Nu, nici vorba de asa ceva! Vreau doar sa va spun tuturor barbatilor sa priviti cu mai mare atentie, si mai multa grija spre sotiile voastre. Daca sunteti asa cum trebuie sa fiti, adica buni, iubitori, tandri, atenti, etc. nu cred ca exista sotie care sa refuze sa vi se ofere asa cum va arat eu aici. Deci acuma eu nu ma ofer, eu numai vreau sa va spun sa fiti atenti la sotiile voastre atunci cand ele vi se ofera asa, sa le tratati cu toata dragostea, si veti vedea ca vor repeta la nesfarsit gestul. Si nu cred ca exista barbat caruia astfel de gesturi sa nu-i placa. Stiu bine ca domnul Emil ma va aproba in ceea ce am zis, pt. ca stiu bine ca sotia dansului i s-a oferit de mult ori asa... Si apoi,  femeilor care eventual se uita aici, si lor le spun: 'oferiti-va asa sotilor vostri! Stiti bine ca lor le place, si stiti bine ca si noua ne place s-o facem.' Aceasta este convingerea mea, si, poate, acum dupa ce ati citit textul, toti veti privi cu alti ochi, cu alta intelegere aceasta poza a mea. Ea e o dovada a faptului ca va iubesc pe toti aceia care va opriti privirile asupra blogului meu. Iar domnului Emil ii multumesc pt. ca m-a inspirat, chiar daca fara sa vrea, si m-a incurajat in a starui. La fel le multumesc celor care prin comentariile lor m-au facut sa inteleg ca nu e rau ce fac, dar si acelora care criticandu-ma, m-au facut sa ma corectez. Tuturor deci, aceasta poza a mea!

6 comentarii:

  1. we cannot understand your language.
    is it You in these photos?
    or only the first 2 posts?
    kisses
    Sexywife and Husband

    RăspundețiȘtergere
  2. Bella, gostaria de pinta-la...sou artista plastico, email dimagalhaes_pr@hotmail.com

    bjs

    RăspundețiȘtergere
  3. bravo pentru articol, felicitari pentru curajul tau.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulţumesc Cătălin B. La rându-mi, ţi-am admirat blogul, şi noi suntem admiratori şi mici colecţionari de antichităţi, sunt superbe, miros a trecere de timp....şi ne fac să ne simţim mai tineri...

    RăspundețiȘtergere