Motto

Micile piedici nu sunt de fapt piedici. Iubirile reale si intense sunt flacari intretinute si din exterior, de frumusetea si de frumusetile lumii, de bucuria inspirata de acestea. Inainte de toate florile nu se rup, florile nu se taie, florile nu se vand, florile nu se cumpara, ci florile se privesc, florile se admira; ochii se umplu de caldura culorilor lor, si sufletul de mireasma lor.
Liviu


Invit pe toate cele care vor sa le public materiale pe blogul acesta al meu, sa apeleze cu toata increderea, scriindu-mi pe adresa email: "mara.sunt@yahoo.com" Nici barbatii nu sunt exclusi !

Persoane interesate

joi, 2 septembrie 2010

domnului Emil 4

Foarte atent, dar inca la fel de rusinos, domnul Emil mi-a atras atentia ca in poza de pe avatar parul de pe labii e mai mare. Eu i-am zis domnului Emil ca pt. a-mi face acest set de fotografii, m-am pregatit, mi-am mai scurtat parul pubisului, mi-am ras parul de pe labii... Dansul m-a inteles, sper sa ma intelegeti si voi toti, cei care priviti pozele mele....

6 comentarii:

  1. Poza in care ma privesti peste sold imi place cel mai mult. Privirea mea se umple toate deschiderile tale, care mai calda, care mai fierbinte!

    RăspundețiȘtergere
  2. Liviu, esti un dragut! Sper sa ramai tot asa, sa nu te "obraznicesti" ca atatia altii pe aici. Nu de alta, dar mi-ar place sa contiuam dialogul...
    Te imbratisez cu simpatie!

    RăspundețiȘtergere
  3. ce as vrea sa-ti ling pasarica...

    RăspundețiȘtergere