Motto

Micile piedici nu sunt de fapt piedici. Iubirile reale si intense sunt flacari intretinute si din exterior, de frumusetea si de frumusetile lumii, de bucuria inspirata de acestea. Inainte de toate florile nu se rup, florile nu se taie, florile nu se vand, florile nu se cumpara, ci florile se privesc, florile se admira; ochii se umplu de caldura culorilor lor, si sufletul de mireasma lor.
Liviu


Invit pe toate cele care vor sa le public materiale pe blogul acesta al meu, sa apeleze cu toata increderea, scriindu-mi pe adresa email: "mara.sunt@yahoo.com" Nici barbatii nu sunt exclusi !

Persoane interesate

joi, 6 iunie 2013

Ramona

Ramona e din jud. Arad, nu sunt prea clare pozele ei facute cu tel. dar eu le postez pt. amatori:



9 comentarii:

  1. O modalitate de contact cu Corina se poate?
    Merci

    RăspundețiȘtergere
  2. O modalitate de contact cu Corina se poate?
    Merci

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu Corina, se poate, daca apare pe aici, ma contactezi pe mine si eu va pun de acord, etc.

      Ștergere
  3. Este superba Dra Ramona, nu crezi Mara?

    RăspundețiȘtergere
  4. interesanta insa nu este ceea ce tu incerci sa cauti si sa ne prezinti
    o duminica placuta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim , habar nu am ce vrei sa spui, si ncic cine esti nu am habar.

      Ștergere
  5. mara se poate rezolva o intalnire in Lugoj>

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere