Motto

Micile piedici nu sunt de fapt piedici. Iubirile reale si intense sunt flacari intretinute si din exterior, de frumusetea si de frumusetile lumii, de bucuria inspirata de acestea. Inainte de toate florile nu se rup, florile nu se taie, florile nu se vand, florile nu se cumpara, ci florile se privesc, florile se admira; ochii se umplu de caldura culorilor lor, si sufletul de mireasma lor.
Liviu


Invit pe toate cele care vor sa le public materiale pe blogul acesta al meu, sa apeleze cu toata increderea, scriindu-mi pe adresa email: "mara.sunt@yahoo.com" Nici barbatii nu sunt exclusi !

Persoane interesate

joi, 13 iunie 2013

Olga

O puteti vedea pe Olga, din Chisinau - Moldova. Ea ar vrea sa se marite in "tara"  cum spune chiar ea in mailul pe care mi l-a trimis impreuna cu poza ei. Recunosc si eu, are o pizda atragatoare:

3 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-ar place si mie pizda ei... Chiar as fi interesat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am scris mai sus. Ai cumva un mod de a lua legatura cu ea?

      Ștergere