Motto

Micile piedici nu sunt de fapt piedici. Iubirile reale si intense sunt flacari intretinute si din exterior, de frumusetea si de frumusetile lumii, de bucuria inspirata de acestea. Inainte de toate florile nu se rup, florile nu se taie, florile nu se vand, florile nu se cumpara, ci florile se privesc, florile se admira; ochii se umplu de caldura culorilor lor, si sufletul de mireasma lor.
Liviu


Invit pe toate cele care vor sa le public materiale pe blogul acesta al meu, sa apeleze cu toata increderea, scriindu-mi pe adresa email: "mara.sunt@yahoo.com" Nici barbatii nu sunt exclusi !

Persoane interesate

vineri, 2 iulie 2010

pentru voi, o fotografie

S-a intamplat acum o jumatate de ora. Ma jucam cu sotul meu, si priviti ce a iesit! El m-a stropit asa....a fost fermecator sa il privesc cum si-o freaca, pana cand iata ce s-a intamplat>  Credeti-ma va rog, eu si asa am avut orgasm. Sunt o femeie pofticioasa.....!!!!

4 comentarii:

  1. Cred ca aici sotul tau facea pishu :)...

    RăspundețiȘtergere
  2. Sigur ca facea pishu aici sotul meu, nici nu am vrut eu sa spun altceva. aaaAAAaaa!!! te referi la expresia mea " si-o freaca"? dar chiar si-a frecat-o, ca sa imi provoace orgasmul. El stie cel mai bine ce femeie pofticioasa sunt eu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ti-am trimis si eu un e-mail in care iti spuneam cine sunt eu anonimul , iti scriam ca am 21 ani ... un mesaj mai amplu . Daca poti , si daca vrei , raspunde-mi si mie la e-mail te rog .

    RăspundețiȘtergere