Motto

Micile piedici nu sunt de fapt piedici. Iubirile reale si intense sunt flacari intretinute si din exterior, de frumusetea si de frumusetile lumii, de bucuria inspirata de acestea. Inainte de toate florile nu se rup, florile nu se taie, florile nu se vand, florile nu se cumpara, ci florile se privesc, florile se admira; ochii se umplu de caldura culorilor lor, si sufletul de mireasma lor.
Liviu


Invit pe toate cele care vor sa le public materiale pe blogul acesta al meu, sa apeleze cu toata increderea, scriindu-mi pe adresa email: "mara.sunt@yahoo.com" Nici barbatii nu sunt exclusi !

Persoane interesate

duminică, 25 iulie 2010

euMARA

.....portet...

18 comentarii:

  1. Oricum , esti atat de lasciva in poza asta incat face de o mie de ori mai mult decat o poza profesionista facuta in studio .

    RăspundețiȘtergere
  2. "Ma citesti" corect!!! eu tot timpul sunt lasciva, de aceea, de cate ori am ocazia, mi-o arat...in poze, ca aici, dar si in realitate. Vino si convinge-te......!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. pozele astea sunt ale mele. Acuma da, sunt pe net ca sa ma poti admira si tu. Imi place sa fiu admirata! Si cred ca si tie, serban, iti place sa ma admiri... Ca sa te conving, voi reveni in urand cu noi postari.

    RăspundețiȘtergere
  4. Désolée, je ne parla pas le roumain même si je le comprends un peu. Félicitations pour ton blog et surtout pour ne pas être rasée. Laissons nos petits buissons à l'état naturel...
    Bises Irma

    RăspundețiȘtergere
  5. Merci beaucoup Irma!!! Oui!!! j'admire aussi le naturel. Bises pour toi!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Wonderful and natural pic. I am enjoying your site.
    kisses from Brazil

    RăspundețiȘtergere
  7. @ La Dolce Vita - Thanks !
    @ DiMagalhaesArteVida - Yes, you can 'pintar' this 'quadro' ... but send me too your peinture. Thank you !

    RăspundețiȘtergere
  8. După ce am descoperit această piesă de artă, care este imaginea ta, admir intotdeauna si ca esti sexy si are o natura foarte frumos, imi place vulva dvs. cu negrii, sunteţi foarte distractiv pentru a vedea şi de copiat la mine şi voi face un poem despre corpul tău minunat şi că gura delicios, de o mie de saruturi dragoste!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ulisses, yes ! I wait your poem. I kiss you !

    RăspundețiȘtergere
  10. fantastic !!!!

    youre perfection !!!!

    very beautiful, very hot

    and lovely hairy puss..

    tanx you

    RăspundețiȘtergere
  11. Salut Mara aceasta este cea mai buna lovitura, esti frumoasa, BJS (în gură, în partea de sus şi de jos, veţi rămâne aici care doresc ...

    RăspundețiȘtergere
  12. Mara draga, esti o femeie foarte drăguţă, dulce si senzuala, cu siguranţă, dorinţa de fiecare om, cum pictura despre una dintre fotografiile dvs. frumoase, eu sunt un artist, prin urmare, admirator de frumusete, şi vă este Bello, în această fotografie esti Bella, Bella, lasă-mă să vopsea ????.

    BJS
    Di Magalhães

    a se vedea lucrările mele:

    www.artmajeur.com
    http://dimagalhaesstudio.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  13. wooo que sesy te deseo ummm mi polla esta muy dura por ti

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu vreau să te jefuiască, dar admirația mea și cu pasiunea de a fi vasi întotdeauna!! MARA!

    http://www.tumblr.com/dashboard

    RăspundețiȘtergere