Motto

Micile piedici nu sunt de fapt piedici. Iubirile reale si intense sunt flacari intretinute si din exterior, de frumusetea si de frumusetile lumii, de bucuria inspirata de acestea. Inainte de toate florile nu se rup, florile nu se taie, florile nu se vand, florile nu se cumpara, ci florile se privesc, florile se admira; ochii se umplu de caldura culorilor lor, si sufletul de mireasma lor.
Liviu


Invit pe toate cele care vor sa le public materiale pe blogul acesta al meu, sa apeleze cu toata increderea, scriindu-mi pe adresa email: "mara.sunt@yahoo.com" Nici barbatii nu sunt exclusi !

Persoane interesate

duminică, 3 februarie 2013

amintire

o mica amintire: eu!

4 comentarii:

  1. De mult timp nu vin să te vizitez și iubit, a se vedea această imagine aici, în tropice sunt întotdeauna ras femei fără păr pubian, cred că are întotdeauna frumos de mulți, și zâmbetul tău este foarte fermecător, vii să mă vizitezi mai, și mi-e dor alegerile voastre imaginile sunt minunate, o sărută gustoase și delicioase noapte că prietenul tău aici, în Brazilia!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ohhhhhhhhh my dear Ulisses, I miss you!!!! I kiss you, and I offer my pubian hair to yours kisses......

    RăspundețiȘtergere
  3. Mara ai o pizda tare apetisanta. Imi place si parul pubian. Pupici!

    RăspundețiȘtergere